Kære rokammerater!
I onsdags (den 20.5.) glemte jeg mit ro-sæde og mine ro-handsker på skraldespanden ved indskrivningspulten.
Fredag (den 22.5) fandt jeg mine ro-handsker samme sted, men mit ro-sæde var væk.
Jeg har ledt forgæves i alle både og de steder vi normalt opbevarer ro-sæder, men det er ikke fundet.
Hvis du har lånt det eller lagt det et sted, vil jeg sætte pris på, at du giver lyd fra dig.
Mit navn står på sædet- nok lidt udvisket, men dog læsbart.
De bedste ro-hilsner
Helle Carlsen
20414183

